Ads 468x60px

.

02 kwietnia 2015

Króliczki, baranki i kolorowe pisanki


Tytuł dzisiejszego wpisu jest jasny, zrozumiały i bezpośrednio odnosi się do nadchodzących Świąt Wielkanocnych. Tak, tak moi drodzy - przed nami kolejny okres nadmiernego spożywania posiłków, lenistwa i spędzania czasu z najbliższymi. Z tej to okazji chciałbym Wam życzyć wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, umiarkowania w jedzeniu i piciu (to dla łakomczuchów) oraz wytrwałości w zarządzaniu własnymi finansami.

Trochę podsumowań…

Szczęśliwie się zbiegło, że tegoroczna Wielkanoc pokrywa się z końcem kwartału. Wykorzystując ten zbieg okoliczności chciałbym podzielić się z Wami kilkoma informacjami dotyczącymi mojego bloga.

Przez ostatnie trzy miesiące odwiedziło go 2,6 tys. unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali prawie 12,8 tys. odsłon. (w poprzednim kwartale było to 1,2 tys. użytkowników i 7 tys. odsłon). Wzrost liczby czytelników o ponad 116 procent a odsłon o ponad 82 procent jest dla mnie czymś niesamowitym. Bardzo Wam dziękuję…

Zaraz ktoś pewnie powie, że to mało?

Dla mnie absolutnie NIE!!! Biorąc pod uwagę, że nigdzie mocno nie promuję swojego bloga (owszem czasem napiszę jakiś komentarz na stronach innych znanych Blogerów), to dla mnie niewyobrażalna liczba.

Zaskakujący dla mnie jest jeszcze tzw. współczynnik odrzuceń, który u mnie wynosi poniżej 13 proc. (poprzednio był poniżej 10 proc.). Oznacza on bowiem, że prawie 9 na 10 osób, które tu trafiają znajdują „u mnie” coś interesującego. Normalnie BOMBA – Ponownie bardzo Wam dziękuję!!!

Na zakończenie jeszcze dodam, że wiele moich wpisów powstało na specjalne zamówienie czytelników, którzy prosili mnie o poradę lub zbadanie i ocenienie jakiegoś produktu. Są to między innymi takie teksty:






W związku z tym jeśli Ty – drogi czytelniku mojego bloga chcesz, abym przygotował podobny materiał specjalnie dla Ciebienapisz do mnie lub zamieść stosowny komentarz poniżej.

Ten blog jest niby mój, ale pamiętacie, że piszę go dla Was i to Wy jesteście moją siłą napędową.

Pozdrawiam serdecznie, Jacek

PS. A jeśli przy tym uważacie, że pisane przeze mnie materiały są dla Was interesujące polubcie stronę Celownika na Facebooku. Będę ogromnie wdzięczny.

3 komentarze:

 

Zastrzeżenie

Informacje przedstawione na tej stronie internetowej są prywatnymi opiniami autora i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). Wszystkie decyzje inwestycyjne czytelnik podejmuje na własną odpowiedzialność.
 
Blogger Templates